|
www.bitwa.fora.pl Forum gry browserowej Vojna.pl.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:55, 16 Maj 2010 Temat postu: Ostatnie zmiany w grze. |
|
|
Została dziś wprowadzona mała poprawka - zmienna siła buntów.
Rozmiar buntu jest teraz zależny od:
- liczby ludności danej prowincji
- stabilności użytkownika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:48, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem sposób obliczania "paska mocy" jednostki. Teraz jest on logarytmiczny dzięki czemu lepiej widoczne są różnice na mapie wojennej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:42, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
W ciągu najbliższego tygodnia szykuje się zmiana mapy w grze. Zmienią się trochę zasady i wprowadzonych zostanie sporo poprawek w kliencie gry. Ciągle zastanawiam się na rozmiarem nowej mapy. Będzie to prawdopodobnie 70x70 (było 100x100) ze względu na małe wykorzystanie aktualnej mapy. Obecnie pracuję nad opcją sojuszy, być może pojawią się w jakiejs bazowej formie w najbliższym czasie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolar dnia Śro 16:43, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:05, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
OK 70x70 dla mnie a gdzie reszta graczy się pomieści? xD Jednak troszke mała się wydaje.
I prosiłbym byś poprawił liczenie pkt zanim pojawią się sojusze bo gracze zazwyczaj patrzą na punkty no i będą sądzić że jakiś tam sojusz jest najlepszy bo ma najwięcej pkt... I jeśli pkt będą liczone bardziej za wojsko niż budynki to też się nie obrażę ;](z budynków to można by fortece " opunktować ")
PS:W ciągu tygodnia to moja wojna się jednak nie skończy xD Więc pewnie zostanie nie rozstrzygnięta ;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Śro 18:13, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:59, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Mapa jest juz gotowa. Bedzie 80x80 pol. Dzis prawdopodobnie zostanie wprowadzona.
Zwyciezca pierwszej edycji zostaje Mat. Nagrod niestety nie mamy ale gratulujemy zwyciezcy.
Ponadto na wyroznienie zasluguja: SongolSSJ, xyz, end, tomusdrw, sokolkiller, kosteq, yannevitz oraz lubie_placki. (no chyba nie pominalem nikogo )
Wszystkich zapraszam do drugiej odslony. Niech moc bedzie z Wami
Jeszcze jedno: restart oznacza koniecznosc ponownego zakladania kont.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:36, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
O nie! Już koniec! Będę płakał ;\ Może zdążę jeszcze przejąć mu kilka wioch na północy bo mi woja zostało. Ale zauważcie że udało mi się zrobić "mur" tak jak chciałem na wysokości 0,4 do 5,4 ;] Był cały obstawiony i przez dłuższy czas mat nie mógł się przebić. Aż mi się zaczęło nudzić to poszedłem troszkę wiosek na północ pozabierać i zostawiłem wiochy bez obstawy ;\
PS:Jak są przydzielane kolorki? Bo znów chciałbym jakoś trafić na czerwony czy czarny xDDD(muszę się wyróżniąc ;])
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 20:40, 06 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:57, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Kolorki sa losowo wybierane, ale moge Ci recznie zmienic na czerwony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:42, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ooo! byłbym Ci bardzo wdzięczny!
ID Mojego państwa: 18
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Pon 18:05, 07 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:34, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Widzę nowego upka, jak na razie zauważyłem tylko możliwość zmiany stosunku do graczy, i poprawione liczby punktów. I chyba opisy się pojawiły albo ja ich wcześniej nie widziałem. Chociaż ja i tak bym jeszcze uciął jedną cyferkę ;p
A my z Cieslikiem mieliśmy nadzieję że już sojusze będą xDD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:47, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
To są właśnie sojusze. Jak pisałem wcześniej będą one różnić się o tych znanych z innych gier. Założę odpowiedni temat w dziale mechanika gry - tam opiszę jak to działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:49, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
kolar napisał: | To są właśnie sojusze. Jak pisałem wcześniej będą one różnić się o tych znanych z innych gier. Założę odpowiedni temat w dziale mechanika gry - tam opiszę jak to działa. |
^^^ Shit Fail! No peace...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cieslik95
Giermek
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:59, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ale lipa ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:02, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No to ze tak powiem nasza Husaria poszłaa... Klepać turków -.-
To praktycznie nie jest sojusz ;\ Ani nie ma strony soja, ani nie wiadomo kto w nim jest ani nie można nikogo nowego dodać bo zanim ten ktoś zorientuje się że zmieniłem mu status to miną wieki ;\ To daje tylko możliwość przemieszczania wojsk po terenach przyjaciela ;\ Szkoda że jeszcze tych terenów nie można zobaczyć tak jak swoich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:24, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dodane w ostatnim czasie poprawki:
- otrzymywanie informacji o zabiciu wrogiego szpiega
- możliwość zniszczenia budynku w trakcie bitwy
- bunty nie przejmują już fortec, forteca nie bierze udziału w trakcie walki z buntem
- poprawka błędu w sojuszach (niektóre bitwy nie chciały się liczyć)
- liczność buntu jest odejmowana od populacji prowincji
Proszę zwrócić szczególną uwagę na ostatnią poprawkę - duża liczba buntów może wyludnić państwo (co oznacza spadek przychodów z podatków, farm i tartaków). Usunięto za to problem z przejmowaniem fortec przez bunty - przez co budowa fortec staje się wreszcie opłacalna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:16, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Był dziś problem z wiadomościami dlatego część z nich mogła zaginąć. Zmieniłem też czas po którym wiadomości są usuwane na 4 dni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|