|
www.bitwa.fora.pl Forum gry browserowej Vojna.pl.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:53, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Czemu nie odpisałeś na ten spis cały i husarię? xD
Edit: Mam 2 stabilności
Edit: Już 7
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Sob 9:41, 10 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:44, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
EEee jakieś to dziwne O.o Mam 3 wioski i nic nie atakuje nic nie przejmuje a stabilność raz rośnie a raz spada O.o Nawet zacząłem robić farmy żeby więcej kasy szło. Może zrobić takie "dofinansowanie" żebym mógł dowolnym momencie przeznaczyć więcej kasy na jedną rundę żeby to podskoczyło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:43, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Aby uzyskać wysoką stabilność należy wydawać jak najwięcej na badanie ciągłe: stabilność. Przy czym państwa o większym rozmiarze potrzebują proporcjonalnie większych inwestycji w stabilność.
Czyli jeśli chcesz by Twoja stabilność wzrosła ustal
suwak procent dochodu wydawany na badania oraz stabilność na 100% (czyli wszystkie dochody z podatków są inwestowane w stabliność). Efekty powinny się pojawić już po kilku/kilkunastu turach.
Poza tym każde zajęcie wrogiej prowincji obniża stabliność - więc przed atakiem należy się zastanowić 2 razy czy aby na pewno jest to dobra decyzja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:06, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A tto takkkkiii myykkkk... xDD
Jeśli jest tak jak mówi Kolar to zaraz wszystkich was zjadę moją kawaleriąąą ;] No i łucznikami Dużo woja mam jak na 3 wiochy xDDDD
EDIT:Jak już nie mam pokazanego budynku w "budynkach" to znaczy że mam go rozbudowanego na maxa?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 17:13, 18 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:41, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
O!!! Znalazłem metaal. Nawet dwa złoża obok siebieee, niestety na drugim końcu mapy ;/ Ale i tak będą moje ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:42, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Kolar resecik(znaczy wszystko do nowa) jest przewidywany na najbliższe dni miesiące czy lata? ;pp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:37, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Miesiące ... chyba, że ktoś urośnie tak bardzo w siłę, że będzie można uznać jego zwycięstwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:16, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
OK postaram się to przyspieszyć ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Logic
Paź
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:26, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
Spodobał mi się sposób prezentacji mapki, irytuje długie wczytywanie, ale potem jest nieźle
Pisałeś od podstaw, czy bazowałeś na jakichś algorytmach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:56, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
O właśnie przy okazji się zapytam ;p
Jakich języków musiałeś się nauczyć żeby napisać vojne? xD
I ile czasu zajęło Ci pisanie całej gry do dnia uruchomienia jej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:53, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Logic: chyba nie do końca rozumiesz znaczenie słowa 'algorytm'. Domyślam się, że chodziło Ci o to czy korzystałem z jakiś gotowych rozwiązań. Odpowiedź brzmi: nie. Silnik powstawał od zera u mnie w domu.
SonGoLSSJ: HTML+PHP+JavaScript+MySQL
Generalnie problemem nie jest 'znajomość języków' - bo języka typu PHP można się nauczyć w 2 tyg. Co więcej nawet jakiejś szczególnej znajomości algorytmów nie potrzeba bo gra w swojej budowie praktycznie żadnych skomplikowanych konstrukcji nie wykorzystuje. Potrzeba za to ogólnego obycia z informatyką i matematyką.
Ile czasu? Trudno mi to ocenić. Gra powstaje wieczorami, często z przerwami miesięcznymi więc nie wiem ile poświęciłem jej czasu.
Myślę, że dla przeciętnego programisty będzie to czas około 2 miesięcy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Logic
Paź
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:40, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Fakt użyłem własnego skrótu myślowego, ale chodziło mi o to czy sam wszystko napisałeś, czy podglądałeś kod konkurencji, tudzież przerabiałeś tutki. Dobra robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:21, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeeejciu ja dopiero PHP zaczynam ;[ Jeszce muszę html'a powtórzyć bo nic nie pamiętam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:33, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
=========tura0========
--------
Armia 0 (songolssj)
Oddzial: kosynier(977)
Armia 1 (tubylcy)
Oddzial: kosynier(139037)
Podpłynąłem tam statkiem i nie było żadnych wojsk O.o Liczba kosynierów odpowiada liczbie mieszkańców. Tak ma być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
end
Rycerz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 22:15, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Normalnie na mapie przy podbijaniu terenu masz tak samo...
Opis: Kosynierzy to chlopi uzbrojeni w kosy. Nie są silni ani szybcy za to łatwo ich wyszkolisz. Świetnie nadają się do walki z lekką kawalerią, ale są bezbronni przeciwko jednostkom strzelającym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|