Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Witamy na forum!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Aktualności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:53, 09 Kwi 2010    Temat postu:

Czemu nie odpisałeś na ten spis cały i husarię? xD

Edit: Mam 2 stabilności Mr. Green
Edit: Już 7 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Sob 9:41, 10 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:44, 17 Kwi 2010    Temat postu:

EEee jakieś to dziwne O.o Mam 3 wioski i nic nie atakuje nic nie przejmuje a stabilność raz rośnie a raz spada O.o Nawet zacząłem robić farmy żeby więcej kasy szło. Może zrobić takie "dofinansowanie" żebym mógł dowolnym momencie przeznaczyć więcej kasy na jedną rundę żeby to podskoczyło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:43, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Aby uzyskać wysoką stabilność należy wydawać jak najwięcej na badanie ciągłe: stabilność. Przy czym państwa o większym rozmiarze potrzebują proporcjonalnie większych inwestycji w stabilność.

Czyli jeśli chcesz by Twoja stabilność wzrosła ustal
suwak procent dochodu wydawany na badania oraz stabilność na 100% (czyli wszystkie dochody z podatków są inwestowane w stabliność). Efekty powinny się pojawić już po kilku/kilkunastu turach.

Poza tym każde zajęcie wrogiej prowincji obniża stabliność - więc przed atakiem należy się zastanowić 2 razy czy aby na pewno jest to dobra decyzja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:06, 18 Kwi 2010    Temat postu:

A tto takkkkiii myykkkk... xDD
Jeśli jest tak jak mówi Kolar to zaraz wszystkich was zjadę moją kawaleriąąą ;] No i łucznikami Wink Dużo woja mam jak na 3 wiochy xDDDD


EDIT:Jak już nie mam pokazanego budynku w "budynkach" to znaczy że mam go rozbudowanego na maxa?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 17:13, 18 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:41, 20 Kwi 2010    Temat postu:

O!!! Znalazłem metaal. Nawet dwa złoża obok siebieee, niestety na drugim końcu mapy ;/ Ale i tak będą moje ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:42, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Kolar resecik(znaczy wszystko do nowa) jest przewidywany na najbliższe dni miesiące czy lata? ;pp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:37, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Miesiące ... chyba, że ktoś urośnie tak bardzo w siłę, że będzie można uznać jego zwycięstwo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:16, 22 Kwi 2010    Temat postu:

OK postaram się to przyspieszyć ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Logic
Paź



Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:26, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Witam,

Spodobał mi się sposób prezentacji mapki, irytuje długie wczytywanie, ale potem jest nieźle Smile
Pisałeś od podstaw, czy bazowałeś na jakichś algorytmach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:56, 22 Kwi 2010    Temat postu:

O właśnie przy okazji się zapytam ;p
Jakich języków musiałeś się nauczyć żeby napisać vojne? xD
I ile czasu zajęło Ci pisanie całej gry do dnia uruchomienia jej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:53, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Logic: chyba nie do końca rozumiesz znaczenie słowa 'algorytm'. Domyślam się, że chodziło Ci o to czy korzystałem z jakiś gotowych rozwiązań. Odpowiedź brzmi: nie. Silnik powstawał od zera u mnie w domu.

SonGoLSSJ: HTML+PHP+JavaScript+MySQL
Generalnie problemem nie jest 'znajomość języków' - bo języka typu PHP można się nauczyć w 2 tyg. Co więcej nawet jakiejś szczególnej znajomości algorytmów nie potrzeba bo gra w swojej budowie praktycznie żadnych skomplikowanych konstrukcji nie wykorzystuje. Potrzeba za to ogólnego obycia z informatyką i matematyką.

Ile czasu? Trudno mi to ocenić. Gra powstaje wieczorami, często z przerwami miesięcznymi więc nie wiem ile poświęciłem jej czasu.

Myślę, że dla przeciętnego programisty będzie to czas około 2 miesięcy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Logic
Paź



Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:40, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Fakt użyłem własnego skrótu myślowego, ale chodziło mi o to czy sam wszystko napisałeś, czy podglądałeś kod konkurencji, tudzież przerabiałeś tutki. Dobra robota Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:21, 23 Kwi 2010    Temat postu:

Jeeejciu ja dopiero PHP zaczynam ;[ Jeszce muszę html'a powtórzyć bo nic nie pamiętam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:33, 26 Kwi 2010    Temat postu:



    =========tura0========
    --------
    Armia 0 (songolssj)
    Oddzial: kosynier(977)
    Armia 1 (tubylcy)
    Oddzial: kosynier(139037)



Podpłynąłem tam statkiem i nie było żadnych wojsk O.o Liczba kosynierów odpowiada liczbie mieszkańców. Tak ma być?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
end
Rycerz



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 22:15, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Normalnie na mapie przy podbijaniu terenu masz tak samo...
Opis: Kosynierzy to chlopi uzbrojeni w kosy. Nie są silni ani szybcy za to łatwo ich wyszkolisz. Świetnie nadają się do walki z lekką kawalerią, ale są bezbronni przeciwko jednostkom strzelającym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Aktualności Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin