Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytania dotyczące bitew
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Mechanika gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:42, 15 Sie 2010    Temat postu:

To, że wrzucić na youtube to wiem xD

Co do filmiku pomyśle ale wątpię czy się do tego zabiore Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:45, 15 Sie 2010    Temat postu:

chociaż teraz trudno nakręcić ponieważ to start edycji i nie ma co kręcic np chyba, że samouczek o 7 kosynierach Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:46, 15 Sie 2010    Temat postu:

Ja mam problem bo żaden program do edycji filmów mi nie działa Very Happy WMM się nie włącza, videospin nie widzi plików, Sony Vegas Stutdio czy jak mu tak to widzi pliki ale wyłącza się gdy próbuję coś na nich zrobić, Jahsaka(czy jakos tak) wyłącza się sama Very Happy Próbowałem chyba wszystkich programów i wszystkie nie działają RazzP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:49, 15 Sie 2010    Temat postu:

heh ;D
Starość nie radość . Ostatnio ci nic nie nie działa nawet GG ci szwankuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:55, 15 Sie 2010    Temat postu:

To przez tą konferencję Very HappyVery Happy Ale komp śmiga bo go " ztuningowałem " Very Happy Ale tylko w windowsie bo wolę nie kombinować z napięciem procka, a przydałoby się Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vojownik
Giermek



Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:09, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Ktoś tu wspominał o samouczku. Chętnie bym się pisał na taki pomysł (jako ten potrzebujący). Obojętne czy wersja multimedialna czy czytana ale chodzi mi o te bonusy bo nie bardzo wiem o co z nimi chodzi. Tzn. doczytałem, że bonusy dają dowódcy wysokość (tyle jeżeli chodzi o buntowników i neutralne prowincje. Na graczy się nie porywam Laughing ) ale nigdzie nie mogę znaleźć jakiejś informacji jak to się liczy. Dowódca np. 10 ile bonusu daje albo wysokość 100 czy 200?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:30, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Podobnie jak w innym temacie - jak na razie nie ma konkretnych wartości liczbowych bonusu. To ile co daje trzeba się nauczyć analizując walki. Walki zależą od:
-jaka jednostka vs jaka jednostka (np lucznicy sa slabi przeciw konnicy)
-doswiadczenia dowodcow
-wysokosci terenu (w domysle: budowy terenu)
-zmeczenia i morale
-istniejacych budynkow/badan
-pory roku

W raporcie walki podane są aktualne współczynniki. W uproszczeniu możesz po prostu wymnożyć je żeby zobaczyć jak zmieniaja bazowa sile jednostek (ale to tylko w uproszczeniu!).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vojownik
Giermek



Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:48, 27 Wrz 2010    Temat postu:

Czyli bonusy dowódcy, terenu i pory roku są losowe i nie ma na nie przelicznika?

Czy jeżeli na jakiejś prowincji stoją wojska np. armia gracza do którego prowincja należy albo buntowników to populacja też bierze udział w obronie czy tylko te wojska?

I czy można dojść do jakiejś prowincji przechodząc przez inne nie walcząc z nimi albo czy można iść dalej niż zasięg ale trwa to np. 2 albo 3 tury?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vojownik dnia Pon 22:06, 27 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:37, 27 Wrz 2010    Temat postu:

1. Jest oczywiście przelicznik (a jego wartość możesz zobaczyć w raporcie). Tylko kolejność ataków jednostek jest losowa.

2. W tym przypadku bronią się tylko wojska.

3. Można - pod warunkiem, że jesteś w sojuszu z danym państwem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vojownik
Giermek



Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:27, 28 Wrz 2010    Temat postu:

A jak podpisać taki sojusz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:28, 28 Wrz 2010    Temat postu:

Obie strony muszą ustawić 'przyjazny' stosunek w zakładce dyplomacja. Za jakiś czas mamy zamiar dodać tzw konfederacje, które powiększą możliwości sojuszy. Ale na razie jest tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:31, 28 Wrz 2010    Temat postu:

w mapie dyplomatycznej klikając na na prowincje jakiegoś gracza masz napisane : stosunek mój do gracza i stosunek gracza do cb. kliknij i bd miał jako sojusz. lecz to nie oznacza, że możesz chodzić po jego terenach, gdyż on też musi zrobić to samo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:34, 12 Paź 2010    Temat postu:

Cytat:
Wiadomość o stoczonej bitwie w Holania_1(32,40).
=========tura0========
--------
Armia 0 (baryla)
Oddział: armata (6656)
Oddział: wóz bojowy (5547)
Oddział: kawaleria (1040)
Oddział: lekka kawaleria (65)
Oddział: muszkieter (19881)
Oddział: muszkieter (21285)
Oddział: wieża strażnicza (1)
Oddział: kosynier (1)
Oddział: forteca (200)
Armia 1 (koscik)
Oddział: wóz bojowy (903)
Armia 2 (krystian)
Oddział: armata (4Cool
Oddział: armata (7700)
Oddział: wóz bojowy (2000)
Oddział: wóz bojowy (20)
Oddział: kawaleria (770)
Oddział: kawaleria (3)
Oddział: lekka kawaleria (205)
Oddział: halabardier (91)
Oddział: halabardier (11400)
Armia 3 (cieslik95)
Oddział: muszkieter (17979)
Armia 4 (hussar_3xe_attero)
Oddział: muszkieter (100000)
--------
[baryla] (6656) armata atakuje wóz bojowy (903) [koscik]
Oddział miał życia: 487620
Uderzenie odebrało: 28897462 (dow. atak=6.094, dow. obrona=1.098, morale=3.464, zmęczenie=1.128, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 0

[baryla] (6656) armata atakuje wóz bojowy (2000) [krystian]
Oddział miał życia: 972000
Uderzenie odebrało: 32196517 (dow. atak=6.094, dow. obrona=1.098, morale=3.464, zmęczenie=1.128, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 0

[baryla] (6656) armata atakuje muszkieter (17979) [cieslik95]
Oddział miał życia: 3495117.6
Uderzenie odebrało: 18189900 (dow. atak=6.094, dow. obrona=0.672, morale=3.464, zmęczenie=1.128, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 0

[baryla] (6656) armata atakuje muszkieter (100000) [hussar_3xe_attero]
Oddział miał życia: 18720000
Uderzenie odebrało: 21242630 (dow. atak=6.094, dow. obrona=0.766, morale=3.464, zmęczenie=1.128, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 0


[krystian] (4Cool armata atakuje lekka kawaleria (65) [baryla]
Oddział miał życia: 10108.8
Uderzenie odebrało: 1521 (dow. atak=2.313, dow. obrona=0.309, morale=1.439, zmęczenie=0.661, b. stolicy=0.5, b. terenu=1.006
Pozostało jednostek: 56

[baryla] (5547) wóz bojowy atakuje kawaleria (770) [krystian]
Oddział miał życia: 149688
Uderzenie odebrało: 9293731 (dow. atak=6.094, dow. obrona=1.098, morale=3.464, zmęczenie=1.128, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 0

[krystian] (7700) armata atakuje armata (6656) [baryla]
Oddział miał życia: 7987200
Uderzenie odebrało: 166539 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.309, morale=1.857, zmęczenie=0.538, b. stolicy=0.5, b. terenu=1.006
Pozostało jednostek: 6518

[baryla] (1040) kawaleria atakuje wóz bojowy (20) [krystian]
Oddział miał życia: 9720
Uderzenie odebrało: 404408 (dow. atak=6.094, dow. obrona=0.393, morale=3.464, zmęczenie=1.128, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 0

[krystian] (3) kawaleria atakuje forteca (200) [baryla]
Oddział miał życia: 1932000
Uderzenie odebrało: 6 (dow. atak=2.313, dow. obrona=1.098, morale=1.439, zmęczenie=0.661, b. stolicy=0.5, b. terenu=1.006
Pozostało jednostek: 200

[baryla] (56) lekka kawaleria atakuje lekka kawaleria (205) [krystian]
Oddział miał życia: 23911.2
Uderzenie odebrało: 14383 (dow. atak=6.094, dow. obrona=1.098, morale=3.464, zmęczenie=1.128, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 82

[krystian] (82) lekka kawaleria atakuje wóz bojowy (5547) [baryla]
Oddział miał życia: 3594456
Uderzenie odebrało: 810 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.309, morale=1.857, zmęczenie=0.538, b. stolicy=0.5, b. terenu=1.006
Pozostało jednostek: 5538

[baryla] (19881) muszkieter atakuje halabardier (11400) [krystian]
Oddział miał życia: 1329696
Uderzenie odebrało: 8017797 (dow. atak=0.91, dow. obrona=1.098, morale=2.247, zmęczenie=1.857, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 0

[krystian] (91) halabardier atakuje muszkieter (19881) [baryla]
Oddział miał życia: 5153155.2
Uderzenie odebrało: 315 (dow. atak=2.313, dow. obrona=1.098, morale=1.439, zmęczenie=0.661, b. stolicy=0.5, b. terenu=1.006
Pozostało jednostek: 19819

[baryla] (21285) muszkieter atakuje armata (7700) [krystian]
Oddział miał życia: 6930000
Uderzenie odebrało: 38780385 (dow. atak=6.094, dow. obrona=1.098, morale=3.464, zmęczenie=1.128, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 0


[baryla] (21285) muszkieter atakuje lekka kawaleria (82) [krystian]
Oddział miał życia: 9528.2
Uderzenie odebrało: 26440348 (dow. atak=6.094, dow. obrona=1.098, morale=3.464, zmęczenie=1.128, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 0

[baryla] (21285) muszkieter atakuje halabardier (91) [krystian]
Oddział miał życia: 10614.24
Uderzenie odebrało: 17551865 (dow. atak=6.094, dow. obrona=0.393, morale=3.464, zmęczenie=1.128, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 0

[baryla] (21285) muszkieter atakuje armata (4Cool [krystian]
Oddział miał życia: 43200
Uderzenie odebrało: 14544590 (dow. atak=6.094, dow. obrona=0.393, morale=3.464, zmęczenie=1.128, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 0

[baryla] (21285) muszkieter atakuje kawaleria (3) [krystian]
Oddział miał życia: 583.2
Uderzenie odebrało: 9118985 (dow. atak=6.094, dow. obrona=0.393, morale=3.464, zmęczenie=1.128, b. stolicy=1.5
Pozostało jednostek: 0



Atak armat baryły zadał ok. 3191hp(na jedną armatę)
Atak armat krystiana zadał ok. 21hp.

Taka mechanika gry?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Wto 17:36, 12 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:36, 12 Paź 2010    Temat postu:

I poza tym 4 ataki pod rząd baryły, tymi samymi jednostkami.. jakby to było w trakcie walki to żaden problem.. ale nie na początku.. to nie ma sensu. w ciągu gdy by się przeładowywały armaty spokojnie inne wojska by podbiegły..

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krystian dnia Wto 17:39, 12 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:41, 12 Paź 2010    Temat postu:

Krystian napisał:
I poza tym 4 ataki pod rząd baryły, tymi samymi jednostkami.. jakby to było w trakcie walki to żaden problem.. ale nie na początku.. to nie ma sensu. w ciągu gdy by się przeładowywały armaty spokojnie inne wojska by podbiegły..

Z resztą armata sie prędzej zesra niż zaatakuje 4różne armie po kolei -.- Te inny by je już dawno rozniosły...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin