Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sojusze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Mechanika gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:02, 11 Cze 2010    Temat postu: Sojusze

Działanie sojuszy:
Każdy gracz może ustalić swój stosunek wobec innego gracza (domyślnie ten stosunek jest wrogi). Sojusz powstaje gdy obie strony są wobec siebie nastawione przyjaźnie.

Co daje sojusz?
-Można poruszać się po prowincjach sojusznika.
-Można atakować lub bronić się razem.

Uwaga: ta opcja może zawierać sporo błędów, więc bądźcie uważni.

Oczywiście jest to podstawowa wersja sojuszy, w przyszłości jest w planach "grupowanie" graczy znane z innych gier. Tzn ustalenie grupy ludzi którzy mają własną stronę, mogą przyjmować nowych graczy itp. Co nie zmienia faktu, że w obecnej postaci także można takie grupy zakładać - tylko trudniejsza będzie ich "obsluga".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolar dnia Pią 19:07, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:04, 11 Cze 2010    Temat postu:

Co jeśli wbiję się mojemu sojusznikowi wojskami i zmienię status na wrogi, a on nadal będzie mieć przyjazny? Lub na odwrót?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:09, 11 Cze 2010    Temat postu:

W takim przypadku dochodzi do bitwy. Zawsze trzeba mieć pod uwagą zdradę sojusznika - jak w życiu.

Możliwe, że dodamy sojusze czasowe - tzn takie które będą trwać określony czas.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:14, 07 Lip 2010    Temat postu:

Mi jak najbardziej tak. A i jeszcze jedno. Gdy ktoś np. ustala ze mną sojusz a ja o tym nie wiem. Dlatego można by zrobic coś takiego, że przychodzi raport gdy ktoś dodaje nas jako przyjaciel lub zmienia z powrotem na wroga?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vojownik
Giermek



Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:23, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Widzę że jak ja nie pisze to forum coś umiera Very Happy

A teraz do rzeczy. Proponuje wprowadzić takie stosunki dyplomatyczne:
-Sojusz - Tak jak obecnie czyli można przechodzić przez swoje prowincje, razem się bronić i razem atakować.
-Neutralni - Jeżeli wojska spotkają się na neutralnym polu nic się nie dzieje. Do bitew dochodzi kiedy gracz neutralny wejdzie do prowincji należącej do gracza.
-Wojna - Bijemy się zawsze i wszędzie, gdy tylko się spotkamy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:28, 30 Wrz 2010    Temat postu:

pisałem niedawno na mojej liście pomysłów. zajrzyj, jeśli tego nie zrobiłeś ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vojownik
Giermek



Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:40, 30 Wrz 2010    Temat postu:

A gdzie to bo szukałem ale nie znalazłem podobnego tematu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:01, 30 Wrz 2010    Temat postu:

zgłaszania błędów -> lista pomysłow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin