Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Centralizacja prowincji

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Zgłaszanie błędów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fyusae
Rycerz



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:31, 03 Sie 2010    Temat postu: Centralizacja prowincji

Hmm co myślicie o czymś takim żeby państwo MUSIALO posiadać wszelkie prowincje przylegające do siebie (może przynajmniej skosami), a liczba prowincji kolonialnych powinna być mocno ograniczona, ewentualnie jakieś badanie wraz z rozwojem na wyższy poziom znosiłoby ten limit?

Gra byłaby bardziej wymagająca, możliwe by było np obudowanie sobie prowincji ze złożem innymi, dobrze ufortyfikowanymi, żeby utrudnić wrogowi przejęcie, ogólnie więcej "strategii" by było.

Zapobiegłoby to również takim sytuacjom , że prowincje są porozbijane po całej mapie i przypominają bardziej sieć przystanków PKS niż państwo..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fyusae dnia Wto 18:31, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:08, 03 Sie 2010    Temat postu:

Było by to nienaturalne. To czy państwo jest rozsypane po mapie powinno zależeć od decyzji gracza. Jak tak będziemy ograniczać możliwości wyborów w grze, to z Vojny, zrobi się Wojna (ta karciana) - można dać karty małpie i iść na kawę albo piwo, bo wynik jest już znany z góry.

Natomiast mogą pojawić się (i już są) mechanizmy, które różnicują grę państwem zbitym jak i rozsypanym. Tak żeby były plusy i minusy obu rozwiązań.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolar dnia Wto 20:09, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:19, 03 Sie 2010    Temat postu:

co do pomysłu to poprostu można by zrobić, ze prowincja otoczona dookoła prowincjami tego samego gracza ma więcej obrony lun mniejsze podatność na bunty niż prowincje osamotnione

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fyusae
Rycerz



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:28, 03 Sie 2010    Temat postu:

Aha, skoro są takie mechanizmy to w porządku Smile jednak faworyzowane bardziej powinno być państwo zbite w mojej opinii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:30, 03 Sie 2010    Temat postu:

Po prostu trzebaby ograniczyć ataki na wewnętrzne prowincje państwa. Musze nad tym pomysleć. Można by np ograniczyć zasięg jednostek na obcym terytorium.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kalenz
Rycerz



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:38, 03 Sie 2010    Temat postu:

Heh, wtedy tylko współczuć graczowi, który wylądował na wyspie.

A na serio, też uważam by państwo nie było rozbite, lecz nie kosztem wszystkiego ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fyusae
Rycerz



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:05, 03 Sie 2010    Temat postu:

e tam wyspy to zazwyczaj duża populacja=dużo drewna z tartaku=stocznia=możliwość poszukania innego miejsca żeby sobie zrobić imperium Very Happy Zresztą jak już było powiedziane w vojnie nie zawsze będzie sprawiedliwość Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Zgłaszanie błędów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin