|
www.bitwa.fora.pl Forum gry browserowej Vojna.pl.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fyusae
Rycerz
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:16, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Znajomość populacji co do jednego mieszkańca na drugim krańcu mapy, w której stopa gracza nigdy nie została postawiona? hmm właśnie żeby planować bitwy, to my - gracze powinniśmy coś zrobić w kierunku rozpoznania terenu, pomocą powinna służyć możliwość szkolenia szpiegów i operowanie nimi a nie silnik gry.. przebolałbym jeszcze opis na nierozpoznanych terenach taki jak np. populacja: "duża", chociaż też nie do końca. Fakt teraz mamy atlasy z w miarę dokładnymi informacjami.. ale w czasach naszej vojny?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fyusae dnia Wto 20:19, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomusdrw
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:39, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem słowne określenie populacji w prowincji, która jest za mgłą wojny będzie całkiem dobrym rozwiązaniem. Kto jest za?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fyusae
Rycerz
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:03, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ja ^^ ale jakieś badanie powinno odpowiadać (szpiegostwo?), żeby dla innych którzy mają niższy poziom badania populacja prowincji gracza z badaniem na większym poziomie była widoczna jako: "nieokreślona" :>
Btw. kolar póki co jest tak jakbyś w AOE znał dokładnie liczebność ludności przeciwnika! (nawiązując do Twojej niedawnej wypowiedzi :p)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fyusae dnia Wto 21:05, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomusdrw
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:05, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Każdy poziom badania szpiegostwo może po prostu zwiększać dokładność tego przybliżenia np.:
0,1 - nieznana
2,3 - mała/duża
4,5 - mała/średnia/duża
6 - b.mała/mała/średnia/duża/b.duża
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
end
Rycerz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 21:07, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
może lepiej pierw widzialność wiosek państw w sojuszu a dopiero później to ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fyusae
Rycerz
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:08, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Hm dobre, tomusdrw. Ale przy liczebności prowincji graczy ten poziom szpiegostwa powinien być liczony jakoś z uwzględnieniem różnicy tego badania między patrzącym a podglądanym:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomusdrw
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:16, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja jak to układałem myślałem tylko o prowincjach tubylczych, ale w zasadzie dlaczego populacja innych graczy ma być aż taką tajemnicą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fyusae
Rycerz
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:32, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Po prostu rozwinięte państwa nie powinny być tak łatwe do przejrzenia na logikę nie musi być to jakaś duża różnica np. jeżeli szpiegostwo gracza na którego liczebność populacji patrzymy jest równe bądź wyższe od naszego to mamy informację o klasę mniej dokładną (zamiast np na 6 poziomie tak jak Ty podałeś b.mała/mała/średnia(..) itd. mamy informacje jak na poziomie 5 szpiegostwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sokolkiller
Paź
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 6:59, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Czy można by było zrobi tak żeby:
- podzielic to na miasta czy tam wioski(Czyli to gdzie się znajduje twierdza) jedno miasto zajmowało by 5 pól(naszych prowincji) a po osiągnięciu pewnego pułapu ludności 9 i 16 pól na których budowali byśmy tartaki, kopalnie i wierze strażnicze a tylko w miastach czyli centralnej prowincji z Twierdzą Resztę budynków. Oczywiście jeśli uprzednio oczyścimy grunt pod Miasto z barbarzyńców.Co do Buntów to żeby występowały tylko w miastach(Centrum z Twierdzą) które by działały jak do tej pory. Myśle że taki układ zwiększył by grywalnośc, zacieśnił tereny mapy pomiędzy państwami, zmniejszył kłopotliwe budowanie w każdej prowincji.
- żeby szpiega rozdzielic na jednostkę zwiadowca(budowany w twierdzy) który będzie się poruszał po lądzie o dużą ilośc pól(co będzie jego atutem w ucieczce przed wrogiem) i będzie nam badał okolice i zakładał miasta(czyli stawiał Twierdzę). A dla szpiega określic ilośc pól na turę żeby nie można nim było latac po całej mapie w jedną turę.
- żeby wprowadzic do dyplomacji pakt o nieagresji, w formie wiadomości po której zatwierdzeniu obie strony mają blokadę wkraczania na swoje terytoria przez pewien okres. To wszystko po uprzednim dogadaniu się stron tzw "Lenna" ale okres powinien trwac około 48h żeby lenno mogło się odrodzic i ewentualnie ponownie się bronic przed najeźdźcą.
- żeby było można burzuyc obiekty w czasie o połowe mniejszym niż budowa.
- dodał bym jeszcze pola uprawne które by dawały + do populacji.
To takich moich parę pomysłów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian
Rycerz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:22, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
co do tych pół uprawnych, to można by zrobić, że po przejęciu prowincji można wybrać role tej prowincji. Np 60% tartak i 40% farmy, po co ma byc po równo, takto można by wybrać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomusdrw
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:00, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Możesz zbudować 6 poziom farmy i 4 poziom tartaku i tez będą mniejsze przychody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian
Rycerz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:09, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
popieram END-a widoczność prowincji sojuszników powinna być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:49, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Heh połowa pomysłów się powtarza xD W większości z nich wcześniej nikt nie chciał się wiele rozpisywać a tu teraz pod nowym już właścicielem jest uważany za całkiem fajny xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:03, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie za dużo jak na jeden raz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kalenz
Rycerz
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:38, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
SonGol, pewnie ktoś bardzo polubił wysyłać na Ciebie szpiegów (Gdybam)
Informuję jeszcze, że od dziś z mojego IP będzie drugie konto jeszcze .. Jak będą jakieś podejrzenia o multi mogę wysłać zdjęcie dwóch komputerów z tymi kontami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|