Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podsumowanie bugów i pomysłów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Zgłaszanie błędów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fyusae
Rycerz



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:16, 03 Sie 2010    Temat postu:

Znajomość populacji co do jednego mieszkańca na drugim krańcu mapy, w której stopa gracza nigdy nie została postawiona? hmm właśnie żeby planować bitwy, to my - gracze powinniśmy coś zrobić w kierunku rozpoznania terenu, pomocą powinna służyć możliwość szkolenia szpiegów i operowanie nimi a nie silnik gry.. przebolałbym jeszcze opis na nierozpoznanych terenach taki jak np. populacja: "duża", chociaż też nie do końca. Fakt teraz mamy atlasy z w miarę dokładnymi informacjami.. ale w czasach naszej vojny?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fyusae dnia Wto 20:19, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomusdrw
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:39, 03 Sie 2010    Temat postu:

Moim zdaniem słowne określenie populacji w prowincji, która jest za mgłą wojny będzie całkiem dobrym rozwiązaniem. Kto jest za?Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fyusae
Rycerz



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:03, 03 Sie 2010    Temat postu:

ja ^^ ale jakieś badanie powinno odpowiadać (szpiegostwo?), żeby dla innych którzy mają niższy poziom badania populacja prowincji gracza z badaniem na większym poziomie była widoczna jako: "nieokreślona" :>

Btw. kolar póki co jest tak jakbyś w AOE znał dokładnie liczebność ludności przeciwnika! (nawiązując do Twojej niedawnej wypowiedzi :p)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fyusae dnia Wto 21:05, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomusdrw
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:05, 03 Sie 2010    Temat postu:

Każdy poziom badania szpiegostwo może po prostu zwiększać dokładność tego przybliżenia np.:
0,1 - nieznana
2,3 - mała/duża
4,5 - mała/średnia/duża
6 - b.mała/mała/średnia/duża/b.duża


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
end
Rycerz



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 21:07, 03 Sie 2010    Temat postu:

może lepiej pierw widzialność wiosek państw w sojuszu a dopiero później to ?Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fyusae
Rycerz



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:08, 03 Sie 2010    Temat postu:

Hm dobre, tomusdrw. Ale przy liczebności prowincji graczy ten poziom szpiegostwa powinien być liczony jakoś z uwzględnieniem różnicy tego badania między patrzącym a podglądanym:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomusdrw
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:16, 03 Sie 2010    Temat postu:

Ja jak to układałem myślałem tylko o prowincjach tubylczych, ale w zasadzie dlaczego populacja innych graczy ma być aż taką tajemnicą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fyusae
Rycerz



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:32, 03 Sie 2010    Temat postu:

Po prostu rozwinięte państwa nie powinny być tak łatwe do przejrzenia na logikę Wink nie musi być to jakaś duża różnica np. jeżeli szpiegostwo gracza na którego liczebność populacji patrzymy jest równe bądź wyższe od naszego to mamy informację o klasę mniej dokładną (zamiast np na 6 poziomie tak jak Ty podałeś b.mała/mała/średnia(..) itd. mamy informacje jak na poziomie 5 szpiegostwa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sokolkiller
Paź



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 6:59, 05 Sie 2010    Temat postu:

Czy można by było zrobi tak żeby:
- podzielic to na miasta czy tam wioski(Czyli to gdzie się znajduje twierdza) jedno miasto zajmowało by 5 pól(naszych prowincji) a po osiągnięciu pewnego pułapu ludności 9 i 16 pól na których budowali byśmy tartaki, kopalnie i wierze strażnicze a tylko w miastach czyli centralnej prowincji z Twierdzą Resztę budynków. Oczywiście jeśli uprzednio oczyścimy grunt pod Miasto z barbarzyńców.Co do Buntów to żeby występowały tylko w miastach(Centrum z Twierdzą) które by działały jak do tej pory. Myśle że taki układ zwiększył by grywalnośc, zacieśnił tereny mapy pomiędzy państwami, zmniejszył kłopotliwe budowanie w każdej prowincji.
- żeby szpiega rozdzielic na jednostkę zwiadowca(budowany w twierdzy) który będzie się poruszał po lądzie o dużą ilośc pól(co będzie jego atutem w ucieczce przed wrogiem) i będzie nam badał okolice i zakładał miasta(czyli stawiał Twierdzę). A dla szpiega określic ilośc pól na turę żeby nie można nim było latac po całej mapie w jedną turę.
- żeby wprowadzic do dyplomacji pakt o nieagresji, w formie wiadomości po której zatwierdzeniu obie strony mają blokadę wkraczania na swoje terytoria przez pewien okres. To wszystko po uprzednim dogadaniu się stron tzw "Lenna" ale okres powinien trwac około 48h żeby lenno mogło się odrodzic i ewentualnie ponownie się bronic przed najeźdźcą.
- żeby było można burzuyc obiekty w czasie o połowe mniejszym niż budowa.
- dodał bym jeszcze pola uprawne które by dawały + do populacji.

To takich moich parę pomysłów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:22, 05 Sie 2010    Temat postu:

co do tych pół uprawnych, to można by zrobić, że po przejęciu prowincji można wybrać role tej prowincji. Np 60% tartak i 40% farmy, po co ma byc po równo, takto można by wybrać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomusdrw
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:00, 05 Sie 2010    Temat postu:

Możesz zbudować 6 poziom farmy i 4 poziom tartaku i tez będą mniejsze przychody Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:09, 06 Sie 2010    Temat postu:

popieram END-a widoczność prowincji sojuszników powinna być Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:49, 06 Sie 2010    Temat postu:

Heh połowa pomysłów się powtarza xD W większości z nich wcześniej nikt nie chciał się wiele rozpisywać a tu teraz pod nowym już właścicielem jest uważany za całkiem fajny xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:03, 07 Sie 2010    Temat postu:

Nie za dużo jak na jeden raz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kalenz
Rycerz



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:38, 07 Sie 2010    Temat postu:

SonGol, pewnie ktoś bardzo polubił wysyłać na Ciebie szpiegów Razz (Gdybam)

Informuję jeszcze, że od dziś z mojego IP będzie drugie konto jeszcze .. Jak będą jakieś podejrzenia o multi mogę wysłać zdjęcie dwóch komputerów z tymi kontami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Zgłaszanie błędów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 9 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin