Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podsumowanie bugów i pomysłów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Zgłaszanie błędów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:32, 29 Maj 2010    Temat postu:

W budynkach widać budynki z pierwszej prowincji, po przełączeniu na inną budynki się nie zmieniają przez co nie mogę wybudować nic w żadnej innej prowincji oprócz pierwszej od góry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:23, 07 Cze 2010    Temat postu:

Wcześniej już o tym mówiłem ale chyba nie zakminiłeś ;p Fajnie by było gdyby drogę wojska można było sobie wyznaczać zaznaczając wioski przez które me przejść, bo tak trzeba co turę klikać a jeśli ktoś nie ma czasu to sobie może poklikać 2wioski dalej na dzień ;[ A tak to wyznaczyłby sobie trasę i miałby spokój. Jeśli nie jest to możliwe to chociaż niech gra obiera najkrótszą trasę do zaznaczonej wioski. Bo sam mówiłeś że ta gra jest tak skonstruowana by ludzie chodzący do pracy czy szkoły mogli spokojnie w nią grać, więc chyba taki myk by to ułatwił.

Można by też zrobić żeby tury były 24/24h(z tymi półgodzinnymi) ale od 22:30 do 15:00 byłaby blokada ataków, dzięki temu przyspieszyło by się tępo gry.


Trzeba jeszcze coś z punktami zrobić bo
Cytat:
322222
dziwnie wygląda. Myślę że 3.2 lub 32 by wystarczyło ;]


Byłbym bardzo happy gdyby też dodano nowy czynnik typu "morale" i "zmęczenie" który nazywałby się wyszkolenie. Jest kilka możliwości używanie tego czegoś. Wyszkolenie zależałoby od poziomu koszar lub inwestycji w wojsko(ew. jakaś nowa inwestycja) lub jakiejś nowej dziedziny w nauce, lub od tych wszystkich czynników. Wyszkolenie nie miałoby ograniczeń bo każdy wie że nie ma jakiegoś maksymalnego progu umiejętności żołnierza ;] Zawsze można się nauczyć czegoś więcej.
Przejdźmy do rzeczy ;]
Np. za pierwszy level koszar wojsko dostawałoby 5 wyszkolenia, za drugi 10 a za trzeci 20 itd. Aż w końcu osiągnie się max. lvl koszar. Za każdy poziom nauki było by tak samo lub podobnie. Ostateczny wpływ miałby jednak ten paseczek który by dawał tego wyszkolenia wg. jego ustawienia ;]


Suma wyszkolenia przeliczała by się na procenty które podnosiły by siłę wojska. Czyli 50wyszkolenia dawałoby +50% siły wojska.



Wpadłem na ten pomysł bo zauważyłem że w Vojnie liczy się tylko liczba wojska(no i morale/zmęczenia ale to ma mały wpływ) a w rzeczywistości na wygraną bitwę wpływa wiele czynników a szczególnie umiejętności wojsk.



Możesz sobie oczywiście te statystyki pozmieniać czy co ty tam chcesz zrobić byle by zachowało to wszystko swój sens ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Pon 16:39, 07 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:44, 08 Cze 2010    Temat postu:

Ustalanie posunięć wojska na kilka tur wcześniej może kiedyś będzie. Ale to w dalszej przyszłości.

Nocnych tur nie będzie. Takie jest założenie - nie chcę dawać przewagi osobom, które wstają o 3 nad ranem żeby grać i to nie tylko o ataki chodzi ale i ogólny rozwój państwa. Może kiedyś uda się postawić drugi serwer do szybkich gier, np z przeliczaniem tury co 5 min - tego nie wykluczam. Choć obecna popularność gry raczej na to nie wskazuje Cool

Tak, punkty będą wyglądać inaczej, nam też się one nie podobają.

Obecnie siła wojska jest zależna od: dowódcy (a tego można trenować wysyłając go na walki i inwestując w wojsko) od zmęczenia (bazową wartość można zmienić budując odpowiednie badanie w zakładce nauka, poza tym zmęczenie wzrasta jak przed walką wysyła się oddziały na długie wyprawy), od morale (można zmienić wartość bazową, pasmo zwycięstw zwiększa morale), od tego czy wojsko broni stolicy. Będzie też niedługo zależne od budowy terenu (łatwiej się broni w górach). Ogólnie rzecz biorąc można obecnie zwiększyć siłę wojska wielokrotnie, dobrze nią zarządzając.

Dodatkowego parametru typu wyszkolenie nie będzie, ale mogą być np ulepszone jednostki, które można szkolić na wyższych poziomach budynków, pojawią się pewnie budynki wpływające pozytywnie na żołnierzy (ot taki dom uciech np żeby zadbać o morale żołnierzy Cool -taki joke), czy dodatkowe badania w dziale nauka. Kiedyś pewnie się to pojawi, na razie jednak mamy mało czasu bo sesja się zbliża wielkimi krokami ...


Powracając do tematu topicu: obecnie wraz z wprowadzonymi zmianami mogą pojawić się nowe błędy (np z dowódcami są problemy itp), wiemy o nich i będą one poprawiane. Sojusze już teoretycznie mogę robić, ale jak na razie tylko ja "z palca" - później dopiszę pole które umożliwi to każdemu graczowi. Jak już ktoś teraz chce potestować sojusz to pisać na forum, w wolnej chwili go włącze. Jednak zwracam uwagę, że sojusze w Vojna.pl będą się nieco różnić od tych w innych grach. Sojusz oznacza po prostu, że wojska dwóch państw nie walczą ze sobą i że można poruszać się po terenie przyjaciela a także razem atakować i się bronić. Nie ma zasad w stylu "przyjaciel mojego przyjaciela jest moim przyjacielem" tzn że może dojść do sytuacji że sojusznicy B i A ruszają na prowincję wroga C, i do walk dochodzi tylko pomiędzy armiami A i C (bo B jest sojusznikiem zarówno A jak i C)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolar dnia Wto 8:57, 08 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:49, 08 Cze 2010    Temat postu:

Ja bym bardzo chętnie potestował sojusz tylko nie wiem czy to będzie taka forma tylko i wyłącznie do testów czy będzie on już normalnie funkcjonował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:56, 08 Cze 2010    Temat postu:

Uuu ale buga miałem ;\
Jak się rekrutuje wojsko to czasem nie ma pokazanej prowincji u góry i zrekrutuje się wojsko to kase wciąga a wojsko niema ;\ Zrobiłem sobie właśnie 1k kosyniera i drewno mi wciągło tylko że jakoś dziwnie bo nie 3k tylko 2k a za 1k klosyniera idzie przecież 3k drewna. A złota mi wsysło ok. 2k O.o Zdeczka dziwne to jakieś ale może pojawią się gdzieś w następnej turze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:08, 08 Cze 2010    Temat postu:

Cytat:

na razie jednak mamy mało czasu bo sesja się zbliża wielkimi krokami ...

Mamy? O.o
Sesja? U.u
To ilu was jest? Wy/ty jesteś/cie studentami???
kto gra tymi wszystkimi kontami a,b,c,d,e,f ???


Btw.Kolorek ID państwa 18
Kolorek w jakimś odcieniu czerwonego. EE0000 byłby dobry ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Wto 18:16, 08 Cze 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:09, 09 Cze 2010    Temat postu:

A i przydałoby się oddzielić wiadomości od raportów bo jak ja sobie przypomnę co działo się w pierwszej edycji to się zastanawiam czy se botka nie zrobić do usuwania raportów z walk ;\

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:53, 09 Cze 2010    Temat postu:

Tak, jest nas już dwóch. Tak, jesteśmy studentami.

Podział wiadomości powinien za jakiś czas być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:44, 21 Cze 2010    Temat postu:

Fajnie by było gdyby jeszcze zrobić taki podgląd wiosek i wojsk sojusznika. Tak jak widzi się swoje. Wtedy nie musiałbym wysyłać tam szpiegów żeby mieć wszystko na bieżąco.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sokolkiller
Paź



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:57, 25 Cze 2010    Temat postu:

jak możesz to wstaw do wiadomości opcje usuń wszystkie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sokolkiller
Paź



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:24, 25 Cze 2010    Temat postu:

dobre było by opisanie relacji pomiędzy jednostkami wojskowymi. np: ile jazdy zniszczy kosynier a ilu kosynierów zniszczy jazda, lub nadać dla jednostek obtona: ileś tam atak: ileś tam bęzie wiadomo jakim potencjałem wojsk udeżyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:40, 25 Cze 2010    Temat postu:

Tego typu rzeczy dodamy jak już uda się ustabilizować parametry gry. Obecnie zmienia się to i jeszcze nie wiadomo czy dana jednostka zawsze będzie taka jak jest teraz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:38, 25 Cze 2010    Temat postu:

Poza tym mają dojść nowe ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:51, 28 Cze 2010    Temat postu:

Kolar władowałem swoje wojsko na statek tomusa i teraz nie mogę wyciągnąć bo wyskakuje błąd po zaznaczeniu wioski Very Happy 9966 kosyniera Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
end
Rycerz



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 18:45, 28 Cze 2010    Temat postu:

Moje propozycje:
- wyświetlenie wielkości produkcji, tj. złota/turę, drewna/turę itd. (może też informacja, ile na danym poziomie farmy/tartaku/itd w danej prowincji można uzyskać surowców)

Propozycja extra - wersja premium:
- możliwość planowania kolejki budowy, kolejki dla wojska
- tryb "urlop" + zarządzanie przez AI [właśnie - AI do gry! :d jest coś takiego aktualnie? może walki AI w vojnę?]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Zgłaszanie błędów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
Strona 2 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin