Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podsumowanie bugów i pomysłów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Zgłaszanie błędów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:04, 23 Sie 2010    Temat postu:

Nie mam takich danych, ale maksymalnie było ok 250 graczy w II edycji.

Jak znajdę chwilę to wyślę propozycję współpracy do jakiś gier - tak żeby układ był dla nas korzystny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:08, 23 Sie 2010    Temat postu:

A ja tam gdzieś widziałem coś w kodzie czy w czymś takim " longertail " czy coś takiego ;P To nie są przypadkiem takie "statystyki"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:05, 23 Sie 2010    Temat postu:

To są statystyki liczby wejść na stronę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:21, 24 Sie 2010    Temat postu:

No ale one jakieś podobno rozbudowane są ;P Przynajmniej tak piszą na swojej stronie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:13, 27 Sie 2010    Temat postu:

Nie wiem czy cos takiego jest ponieważ nie sprawdzałem w większej ilości jednostek ;p

Mianowicie chodzi mi o usuwanie jednostek. Zauważyłem , że przy usuwaniu oddziałów nie otrzymuje się surowców( chyba, nie sprawdzałem na większej ilości jedn.) A według mnie powinna buc oddawana chociaż cześć. Przy produkcji 100 Kosynierów pochłania się 300 drewna. Domyślam się , ze to drewno jest przekazane na robienie EQ czyli kos. Podczas usuwania jednostek usuwamy jednostki, ale eq też?, wiec myślałem o tym, aby np. usuwając 100 kos otrzymywać 100dr jako te kosy, które przy produkcji następnych kosynierów, mieli by już je dostępne.

Trochę pomieszałem ale mam nadzieje, ze wiecie o ci mi chodzi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:11, 27 Sie 2010    Temat postu:

Tak, jest w planach zrobienie zwrotu części środków za wojsko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:38, 27 Sie 2010    Temat postu:

to dobrze bo to głupie gdy chce np. rozwiązać 100k Halab. i mam 0 surków ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fyusae
Rycerz



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:10, 27 Sie 2010    Temat postu:

a moze jesli usuwamy wojska na wlasnej prowincji to jakis procent z nich powininen wchlaniac sie do populacji tej prowincji? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:15, 27 Sie 2010    Temat postu:

ogólnie głupie jest to, że np. nasze państwo ma 5k ludu a możemy powołać 10mln armie jeśli mamy tyle surków Smile Ale mi tak pasuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kalenz
Rycerz



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:41, 27 Sie 2010    Temat postu:

Gdyby rekrutowane wojsko było odejmowane od populacji, to państwa w górach miały by bardzo ciężko .. Chociaż z drugiej strony, wtedy prowincje z mniejszą wysokością byłby bardziej oblegane niż teraz i zmusiłoby to do używania nowych strategii .. Nie wiem, jestem neutralny w razie takiego pomysłu :]

Co do pomysłu fyusea'easdwadwerge (Mówiłem wam już że ciężko to odmienić Very Happy ?) to wtedy powstanie również ten opisany powyżej .. Też jestem bez zdania ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kalenz dnia Pią 18:42, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:07, 27 Sie 2010    Temat postu:

No był taki pomysł już, może to kiedyś wprowadzimy. Ale wtedy potrzeba by zwiększyć koszt jednostek i zwiększyć przyrost naturalny w prowincjach itp ... to niestety byłoby trudne do zrównoważenia i dziwne rzeczy działyby się z ludnością prowincji - dlatego to raczej pomysł na dalszą przyszłość.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:14, 27 Sie 2010    Temat postu:

Nie.. lepiej tego nie zmieniać Wink Jest dobrze, a tak tylko nam sie pokomplikuje życie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fyusae
Rycerz



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:29, 27 Sie 2010    Temat postu:

M. fyusae
D. fyusae
C. fyusae
B. fyusae
N. fyusae
Ms. fyusae
W. fyusae


Kalenz łap Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:16, 28 Sie 2010    Temat postu:

A tak wql to co to za nick se wymyśliłeś? Very Happy skąd nabrałeś pomysł??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
end
Rycerz



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 11:23, 29 Sie 2010    Temat postu:

Jak dla mnie gra ostatnio traci rację bytu, rozwalenie bitew na tak wiele tur => cholerna strata stabilności w wyniku tego. Odechciewa się nieco grać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Zgłaszanie błędów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Następny
Strona 12 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin