|
www.bitwa.fora.pl Forum gry browserowej Vojna.pl.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:04, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie mam takich danych, ale maksymalnie było ok 250 graczy w II edycji.
Jak znajdę chwilę to wyślę propozycję współpracy do jakiś gier - tak żeby układ był dla nas korzystny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:08, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A ja tam gdzieś widziałem coś w kodzie czy w czymś takim " longertail " czy coś takiego ;P To nie są przypadkiem takie "statystyki"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:05, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
To są statystyki liczby wejść na stronę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:21, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No ale one jakieś podobno rozbudowane są ;P Przynajmniej tak piszą na swojej stronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian
Rycerz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:13, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy cos takiego jest ponieważ nie sprawdzałem w większej ilości jednostek ;p
Mianowicie chodzi mi o usuwanie jednostek. Zauważyłem , że przy usuwaniu oddziałów nie otrzymuje się surowców( chyba, nie sprawdzałem na większej ilości jedn.) A według mnie powinna buc oddawana chociaż cześć. Przy produkcji 100 Kosynierów pochłania się 300 drewna. Domyślam się , ze to drewno jest przekazane na robienie EQ czyli kos. Podczas usuwania jednostek usuwamy jednostki, ale eq też?, wiec myślałem o tym, aby np. usuwając 100 kos otrzymywać 100dr jako te kosy, które przy produkcji następnych kosynierów, mieli by już je dostępne.
Trochę pomieszałem ale mam nadzieje, ze wiecie o ci mi chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:11, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, jest w planach zrobienie zwrotu części środków za wojsko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian
Rycerz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:38, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
to dobrze bo to głupie gdy chce np. rozwiązać 100k Halab. i mam 0 surków ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fyusae
Rycerz
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:10, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a moze jesli usuwamy wojska na wlasnej prowincji to jakis procent z nich powininen wchlaniac sie do populacji tej prowincji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian
Rycerz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:15, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ogólnie głupie jest to, że np. nasze państwo ma 5k ludu a możemy powołać 10mln armie jeśli mamy tyle surków Ale mi tak pasuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kalenz
Rycerz
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:41, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Gdyby rekrutowane wojsko było odejmowane od populacji, to państwa w górach miały by bardzo ciężko .. Chociaż z drugiej strony, wtedy prowincje z mniejszą wysokością byłby bardziej oblegane niż teraz i zmusiłoby to do używania nowych strategii .. Nie wiem, jestem neutralny w razie takiego pomysłu :]
Co do pomysłu fyusea'easdwadwerge (Mówiłem wam już że ciężko to odmienić ?) to wtedy powstanie również ten opisany powyżej .. Też jestem bez zdania ;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kalenz dnia Pią 18:42, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:07, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No był taki pomysł już, może to kiedyś wprowadzimy. Ale wtedy potrzeba by zwiększyć koszt jednostek i zwiększyć przyrost naturalny w prowincjach itp ... to niestety byłoby trudne do zrównoważenia i dziwne rzeczy działyby się z ludnością prowincji - dlatego to raczej pomysł na dalszą przyszłość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian
Rycerz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:14, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie.. lepiej tego nie zmieniać Jest dobrze, a tak tylko nam sie pokomplikuje życie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fyusae
Rycerz
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:29, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
M. fyusae
D. fyusae
C. fyusae
B. fyusae
N. fyusae
Ms. fyusae
W. fyusae
Kalenz łap
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian
Rycerz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:16, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A tak wql to co to za nick se wymyśliłeś? skąd nabrałeś pomysł??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
end
Rycerz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 11:23, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie gra ostatnio traci rację bytu, rozwalenie bitew na tak wiele tur => cholerna strata stabilności w wyniku tego. Odechciewa się nieco grać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|