 |
www.bitwa.fora.pl Forum gry browserowej Vojna.pl.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
end
Rycerz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 3:21, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
I wtedy wszyscy by mogli bezwiednie sobie spacerować ? statkami można pływać bez zajmowania prowincji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fyusae
Rycerz
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:26, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No niewiem czy tak bezwiednie skoro tubylcy by Cię napadali? Jak masz jednostkami zasięg ruchu to co kawaleria Ci sie teleportuje przez te 10kratek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:39, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jednostki w vojnie mają takie super moce ;] Szczególnie statki, chociaż zablokujemy im jedyną drogę wyjścia(wodną) obstawiając kilka pól(chodzi o to żeby zablokować przepływ statku) to i tak nasz stateczek zrobi sobie taki tunel czasoprzestrzenny i śmignie niezauważony xD
Fajnie byłoby gdyby to zmienić, chociaż ze statkami Wtedy ktoś się wpakuje na jakąś cieśninę i zablokuje dostawę posiłków xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fyusae
Rycerz
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:02, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Co do tego poruszania się wojsk, to myślę że zamiast zasięgu ruchu, każda jednostka powinna ruszać się po krateczce, z tym że poszczególne jednostki miały by różną ilość ruchów (np kawaleria miałaby możliwość zaznaczenia 7kratkowej lub krótszej drogi[bez ukosów, lub ukos liczyłby się jako 2kratki]), tybylcy podczas takiego ruchu atakowaliby w każdej prowincji przez którą przejdziemy(maksymalnie 7 walk w przypadku kawalerii) w mniejszych ilościach niż przy przejmowaniu. Ruch np na tereny położone wyżej wymagałby poświęcenia większej ilości ruchów (tak jak to jest teraz, np teren położony wyżej o 300jednostek = 2nasze punky drogi) nasz cel byłby ostatnią zaznaczoną prowincją i ruszając do tego celu właśnie mielibyśmy wybór: "przejmij" "zatrzymaj się" (coś w tym stylu). Oczywiście niemożna by było przechodzić przez tereny innych graczy, na których są wojska bez walki(chyba że sojusznik), lub ewentualnie z małą szansą na uniknięcie starcia. Tzn że byłaby możliwość wejść graczem A np przez 5kolejnych prowincji zajętych przez gracza B do jego państwa, tylko jeśli znajdowałyby się na tej drodze wojska to taka podróż raczej generowałaby tylko straty
Jeszcze np jakby drogi graczy się przecinały to następowałoby starcie ich wojsk ze sobą, a żeby nie było to takie upierdliwe, mógłby istnieć "neutralny" stosunek do innych państw, który działałby jak "nieprzyjazny" tylko podczas w/w sytuacji wojska by się po prostu minęły bez konfliktu.
Co do Twojego posta Songol to myślę, że powinny być podobne szanse starcia jak opisałem wyżej, gdy drogi statków (wojennych, takich jak fregata) by się przecinały, ale blokowanie nie bardzo, bo jedna kratka chyba dalej jest otwartym morzem i prześlizgnięcie się obok innego statku to nie problem.
:!:EDIT:!:: ZGŁASZAM POWYŻSZE JAKO OFICJALNY POMYSŁ, jak dużo osób będzie za to nasi programiści może to przemyślą
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fyusae dnia Pią 9:14, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:11, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
fyusae napisał: | Co do Twojego posta Songol to myślę, że powinny być podobne szanse starcia jak opisałem wyżej, gdy drogi statków (wojennych, takich jak fregata) by się przecinały, ale blokowanie nie bardzo, bo jedna kratka chyba dalej jest otwartym morzem i prześlizgnięcie się obok innego statku to nie problem. |
Wrypię tam 10k szkunera i już będzie problem ;]
Btw.Ten pomysł już był opisywany i kolar napisał że to daleka przyszłość ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal1813
Giermek
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:10, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nasi Administratorzy powinni troszkę poważniej pomyślec nad tym pomysłem, aby nie była to jak powiedział Songo "daleka przyszłośc " , lecz przydało by się to wprowadzic jak najszybciej ponieważ te przejmowanie wszystkich prowincji na drodze do tej jednej, jedynej, upragnionej jest troszkę denerwujące
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal1813 dnia Pią 10:11, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomusdrw
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:44, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja proponuje wprowadzić grafikę 3D! Zgłaszam to jako oficjalny pomysł z pewnością programiści to przemyślą
A tak na serio: w momencie kiedy pojawi się możliwość przejmowania tylko tych wiosek, które chcemy wszystkie państwa będą przecież składać się z pojedynczych prowincji porozrzucanych po całej mapie, bo nie widzę, żadnego uzasadnienia dlaczego zbierać prowincje obok siebie i tworzyć spójne państwo.
Obecnie właśnie to, że jednostki mogą się poruszać o kilka pól w jednej turze jest czymś w stylu "przejdź bez przejmowania", oczywiście pojawia się problem w przypadku chodzenia po czyimś terytorium i jak już, to zostanie wprowadzona tylko taka zmiana, że skakanie po kilka pól po terytorium wroga spowoduje walkę w jakiejś prowincji, która jest na ścieżce do celu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mat
Giermek
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:16, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tomusdrw napisał: | Ja proponuje wprowadzić grafikę 3D! Zgłaszam to jako oficjalny pomysł z pewnością programiści to przemyślą |
Popieram, świetny pomysł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:53, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z matem i tomusem, bardzo dobry pomysł. Jednak grafika nie musi być powalająca, sądzę że taka jak w Crysis 2 wystarczy.
"Tu załączam link z filmem dla lepszego rozpoznania sprawy "
http://www.youtube.com/watch?v=a2UCnblmOMY
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Pią 11:53, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kalenz
Rycerz
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:05, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
W dzisiejszych czasach przydałoby się wprowadzić skrypt pozwalający na sterowanie grą myślami, odtworzenie bitew w czasie rzeczywistym i przyłączenie się do nich jako dowódca lub żołnierz - Wysłalibyście po prostu do każdego gracza sprzęt, te wszystkie czujniki, a on będzie się czuł jakby był w środku bitwy, a nie nie mając żadnego wpływu, patrząc na stare sztuczki rodem z kina z lat '10.
Ale no cóż, biorąc pod uwagę że to beta i nie ma szans by choć trochę dorównać innym grom, zgadzam się na 3d.Chociaż takie mario już mi się przejadło :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kalenz dnia Pią 12:05, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rizi
Paź
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:19, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A może by tak przedłużyć życie tym dowódcom np 4 pory to 1 rok życia dowódcy bo tak to jest bez sensu dziękuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:30, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Popieram.
Dziękuję - Dobranoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:45, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No wydłużyć życie zawsze można. Problem w tym czy tego naprawdę chcecie. End miał kiedyś jednego mocniejszego dowódcę i jego armia szła jak nóż w masło (hehe wtedy też ludzie narzekali na to że wysyłają 100k woja i przegrywają z 10x mniej liczną armią).
Można by np obniżyć prędkość przyrostu doświadczenia ale za to zwiększyć wiek - wtedy ten aspekt gry zwolnił by tempa.
Ale myślę, że tak jak jest teraz, jest dobrze. Dowódca się dosyć szybko ćwiczy (o ile są inwestycje w wojsko) i długość jego życia wystarcza żeby niejedną armię pogrążyć. Poza tym: będą pewnie jeszcze kiedyś badania zwiększającę długość życia albo tempo przyrostu doświadczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rizi
Paź
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:51, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Kolar zwolnić szybkość zdobywania doświadczenia i będzie dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mat
Giermek
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:23, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
kolar:Dobrym rozwiązaniem tego problemu jest to o czym wspomniałeś na końcu żeby wprowadzić badania zwiększające długość życia dowódcy i tempo przyrostu doświadczenia.
Rizi: Dlacczego zwolnić szybkość zdobywania doświadczenia?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mat dnia Pią 17:30, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|