|
www.bitwa.fora.pl Forum gry browserowej Vojna.pl.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:38, 03 Kwi 2010 Temat postu: Podsumowanie bugów i pomysłów |
|
|
Coś tu było ale już nima xD Do usunięcia jak kolar będzie mieć czas. Tak samo inne...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Pią 18:27, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 26 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:18, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
gfsdgfsdg
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 19:00, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:11, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
BUGI
1.Sprawdzałem to, i nie wydaje mi się to możliwe.
2.Gwarantuję, że ma to duży wpływ, szczególnie stabilność. Brak inwestycji w stabilność szybko doprowadzi do jej spadku do 0 i buntuje się całe państwo. Przykładem może być użytkownik puku27.
3.Naprawione
4.Mało istotny błąd. Kiedyś poprawie.
POMYSŁY
1. Ok
2. Staramy się obecnie grę zrównoważyć - opisy zostaną poprawione gdy już wszystko będzie działało ładnie.
3. Ok, dalsze plany.
4. Cały czas nad tym pracuję.
5. Tego raczej nigdy nie będzie - bo trzeba by pół gry przepisać.
6. W dalekiej przyszłości ...
7. W mniej dalekiej.
8. ?? nie rozumiem
9. Max ruch to około 12 pól i raczej tego nie zwiększymy z bardzo wielu powodów.
10. Będą za jakiś czas.
11. Będzie już niedługo.
12. Nie da rady, gra nie była projektowana na takie obciążenia. Poza tym serwer tego nie wytrzymie. No a cała reszta pomysłu to troche za duże komplikowanie - odsyłam do [link widoczny dla zalogowanych]
13. Bez sensu - po co marnować tyle pól? Powiedzmy tak: gra rozgrywa się w średniowiecznej Europie - nie w dżungli.
14. Właśnie nad tym pracujemy.
15. Dobry pomysł
16. Jeszcze dodam nowe rodzaje jednostek, budynków i badań - na razie ważniejsze są inne sprawy.
17. Dobry pomysł - będzie już niedługo
18. Bardzo dobry pomysł - niedługo.
19. Dobry pomysł - niedługo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolar dnia Pią 19:44, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:08, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
fasffa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 19:00, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
end
Rycerz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 14:52, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
0. Można do oporu zmieniać stolicę mając jedno miasto - a kasa jest za to odbierana.
1. defaultowy herb, co by było widać na mapie gospodarczej że teren jest czyjś.
2. po kliknięciu "zapisz pozycje suwaków" jakieś info że zostały zapisane
3. informacja "trwa przeliczanie tury" na głównej, bo mapa wojenna się "buguje"
4. sortowanie na giełdzie np chociażby po ilości, czy cenie za sztukę
5. na mapie wojennej nawet na nieodkrytych polach można sobie oglądać jakie surowce są dostępne
6. sądzę, że trochę za mało jest surowców na mapie, szczególnie, że równocześnie nie ma ich na giełdzie... Może jakieś boty wystawiające surowce na giełdzie? Albo po prostu więcej surowców! Żelazo!
7. informacja od kogo sprzedawany jest produkt, i pirazydrzwi kasa za transport liczona za odległość
8. ranking i reszta podstron mogły by się nie blokować w trakcie przeliczania tury
9. przydała by się informacja, ile max jednostek możemy zrekrutować
10. może jakaś ewolucja? żelazo+węgiel=>stal, w tym momencie uzbrojenia i miecze stalowe etc
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez end dnia Pią 20:21, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 11 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:13, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
fafasfga
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 19:00, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
end
Rycerz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 16:54, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A mi się wydaje że to akurat - It's not a bug, it's a feature
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:09, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
gfasfasa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 19:00, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:43, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tak to jest własność gry - żeby nie szaleć za bardzo z tymi szpiegami i nie robić sabotaży 100 pól dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:57, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
fasfafa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 19:01, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SonGoLSSJ
Rycerz
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:17, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
gdsgfudc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 19:01, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolar
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:42, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Na razie ranking jest liczony bardzo źle - to się jeszcze bardzo zmieni. To czy jakieś państwo jest silne najbardziej widać na mapach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Logic
Paź
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:33, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Kilka uwag, które zauważyłem:
1. Za małe są te surowce widoczne cały czas, znalazłem je tylko przez przypadek, warto by je powiększyć i dać na góre albo z boku
2. Czas budowy: w minutach czy turach? Nie jest to określone. Jeśli w minutach to nie widać ile do końca budowy zostało.
3. Obrazki budynków, badań są zbyt duże do całej strony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
end
Rycerz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 11:59, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
2. Czas budowy: w minutach czy turach? Nie jest to określone. Jeśli w minutach to nie widać ile do końca budowy zostało.
Nie wydaje Ci się, że budowa liczona w minutach w grze turowej była by dziwnym rozwiązaniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Logic
Paź
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:20, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nigdy nie grałem w gry turowe, zawsze wolałem rts , dlatego pewne rzeczy nie są dla mnie oczywiste w takich grach
Ale masz racje, że w grze turowej powinno liczyć się w turach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|