Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podsumowanie bugów i pomysłów
Idź do strony 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Zgłaszanie błędów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:38, 03 Kwi 2010    Temat postu: Podsumowanie bugów i pomysłów

Coś tu było ale już nima xD Do usunięcia jak kolar będzie mieć czas. Tak samo inne...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Pią 18:27, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 26 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:18, 12 Kwi 2010    Temat postu:

gfsdgfsdg

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 19:00, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:11, 12 Kwi 2010    Temat postu:

BUGI
1.Sprawdzałem to, i nie wydaje mi się to możliwe.
2.Gwarantuję, że ma to duży wpływ, szczególnie stabilność. Brak inwestycji w stabilność szybko doprowadzi do jej spadku do 0 i buntuje się całe państwo. Przykładem może być użytkownik puku27.
3.Naprawione
4.Mało istotny błąd. Kiedyś poprawie.
POMYSŁY
1. Ok
2. Staramy się obecnie grę zrównoważyć - opisy zostaną poprawione gdy już wszystko będzie działało ładnie.
3. Ok, dalsze plany.
4. Cały czas nad tym pracuję.
5. Tego raczej nigdy nie będzie - bo trzeba by pół gry przepisać.
6. W dalekiej przyszłości ...
7. W mniej dalekiej.
8. ?? nie rozumiem
9. Max ruch to około 12 pól i raczej tego nie zwiększymy z bardzo wielu powodów.
10. Będą za jakiś czas.
11. Będzie już niedługo.
12. Nie da rady, gra nie była projektowana na takie obciążenia. Poza tym serwer tego nie wytrzymie. No a cała reszta pomysłu to troche za duże komplikowanie - odsyłam do [link widoczny dla zalogowanych]
13. Bez sensu - po co marnować tyle pól? Powiedzmy tak: gra rozgrywa się w średniowiecznej Europie - nie w dżungli.
14. Właśnie nad tym pracujemy.
15. Dobry pomysł Smile
16. Jeszcze dodam nowe rodzaje jednostek, budynków i badań - na razie ważniejsze są inne sprawy.
17. Dobry pomysł - będzie już niedługo
18. Bardzo dobry pomysł - niedługo.
19. Dobry pomysł - niedługo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolar dnia Pią 19:44, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:08, 12 Kwi 2010    Temat postu:

fasffa

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 19:00, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
end
Rycerz



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 14:52, 16 Kwi 2010    Temat postu:

0. Można do oporu zmieniać stolicę mając jedno miasto - a kasa jest za to odbierana.
1. defaultowy herb, co by było widać na mapie gospodarczej że teren jest czyjś.
2. po kliknięciu "zapisz pozycje suwaków" jakieś info że zostały zapisane
3. informacja "trwa przeliczanie tury" na głównej, bo mapa wojenna się "buguje"
4. sortowanie na giełdzie np chociażby po ilości, czy cenie za sztukę
5. na mapie wojennej nawet na nieodkrytych polach można sobie oglądać jakie surowce są dostępne
6. sądzę, że trochę za mało jest surowców na mapie, szczególnie, że równocześnie nie ma ich na giełdzie... Może jakieś boty wystawiające surowce na giełdzie? Albo po prostu więcej surowców! Żelazo!
7. informacja od kogo sprzedawany jest produkt, i pirazydrzwi kasa za transport liczona za odległość
8. ranking i reszta podstron mogły by się nie blokować w trakcie przeliczania tury
9. przydała by się informacja, ile max jednostek możemy zrekrutować
10. może jakaś ewolucja? żelazo+węgiel=>stal, w tym momencie uzbrojenia i miecze stalowe etc


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez end dnia Pią 20:21, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:13, 19 Kwi 2010    Temat postu:

fafasfga

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 19:00, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
end
Rycerz



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 16:54, 19 Kwi 2010    Temat postu:

A mi się wydaje że to akurat - It's not a bug, it's a feature

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:09, 19 Kwi 2010    Temat postu:

gfasfasa

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 19:00, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:43, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Tak to jest własność gry Cool - żeby nie szaleć za bardzo z tymi szpiegami i nie robić sabotaży 100 pól dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:57, 20 Kwi 2010    Temat postu:

fasfafa

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 19:01, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:17, 22 Kwi 2010    Temat postu:

gdsgfudc

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 19:01, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:42, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Na razie ranking jest liczony bardzo źle - to się jeszcze bardzo zmieni. To czy jakieś państwo jest silne najbardziej widać na mapach Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Logic
Paź



Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:33, 23 Kwi 2010    Temat postu:

Kilka uwag, które zauważyłem:
1. Za małe są te surowce widoczne cały czas, znalazłem je tylko przez przypadek, warto by je powiększyć i dać na góre albo z boku
2. Czas budowy: w minutach czy turach? Nie jest to określone. Jeśli w minutach to nie widać ile do końca budowy zostało.
3. Obrazki budynków, badań są zbyt duże do całej strony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
end
Rycerz



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 11:59, 23 Kwi 2010    Temat postu:

2. Czas budowy: w minutach czy turach? Nie jest to określone. Jeśli w minutach to nie widać ile do końca budowy zostało.
Nie wydaje Ci się, że budowa liczona w minutach w grze turowej była by dziwnym rozwiązaniem?Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Logic
Paź



Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:20, 23 Kwi 2010    Temat postu:

Nigdy nie grałem w gry turowe, zawsze wolałem rts , dlatego pewne rzeczy nie są dla mnie oczywiste w takich grach Razz
Ale masz racje, że w grze turowej powinno liczyć się w turach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Zgłaszanie błędów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 1 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin